Your short address
02100000000
09120000000
اجرای سایبان خودرو در حیاط
اجرای سایبان خودرو در حیاط به صورت زیر می باشد : سایبان در حیاط یک محصول کار آمد است ، مخصوصا زمانی که از پارکینگ خودرو محرومیم می توانیم با طراحی و اجرای سایبان در حیاط به این مشکل خاتمه دهیم . برای طراحی و اجرای سایبان حیاط باید به نکات ویژه مهندسی توجه کنیم و بهتر است این کار با استفاده از آیین نامه ها صورت پذیرد که باعث می شود استحکام و مقاومت سازه بالا برود .
اجرای سایبان خودرو حیاط از سه بخش اساسی تشکیل می شود که می توان به صورت زیر از آن ها نام برد :
  1. اجرای پی سایبان خودرو این بخش بسیار مهم است زیرا تمام سازه ها اعم از سایبان حیاط و... باید ازپی مناسبی بر خوردار باشند .
  2. بدنه اصلی سایبان خودرو که باید به صورت خرپا طراحی و اجرا شود ، زیرا خرپا در علم مهندسی عمران نسبت به بار های وارده ( بار ثقلی و بار جانبی ) از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و در پخش نیرو ها مؤثر است
  3. سقف سایبان خودرو در حیاط که باید از سایه ایی مناسب و کافی بر خوردار باشد ، بنا بر این در طراحی و اجرای آن باید دقت کافی را به عمل آوریم .
در طراحی و اجرای سایبان خودرو در حیاط باید به فضای موجود توجه کنیم ، اگر فضای کافی در دسترس نبود بهتر است سایبان خودرو حیاط را به صورت یک طرفه یا بدون پایه های مزاحم اجرا کرد .
باید بدانیم که در طراحی و اجرای سایبان خودرو ، تمام نکاتی که مهندسان ذکر می کنند را رعایت کنیم و اجرای سایبان ها را باید به  تیم خاص از مهندسان ، جوشکاران و مجریان و ... بسپاریم تا مراحل اجرا کردن سایبان حیاط را به دقت هر چه تمام تر انجام دهند ، هم چنین در اجرای سایبان خودرو در حیاط باید به نکات ایمنی پروژه ( HSE پروژه ) توجه ویژه ایی داشته باشیم .
شرکت سایه سازان مدرن با طراحی و اجرای سایبان خودرو در حیاط ، همکاری خود را با مردم عزیز ایران اعلام می دارد .
تلفن تماس : 02166495375
نویسنده : بخش تولید محتوا شرکت سایه سازان مدرن  
اشتراک گذاری:
    

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
0 Characters
Attachments (0 / 1)
Share Your Location
Type the text presented in the image below
  •  
    Address:
    Your short address...
  •  
    Phone:
    Phone number...
  •  
    Mobile:
    Cellphone number...
  •  
    Fax:
    Fax number...
  •  
    Email:
    Email address...

All rights reserved.

برو بالا
No Internet Connection