طراحی سایبان و سازه سبک با استفاده از نرم افزار های متعددی می تواند تسهیل گردد و همچنین می توان بدین وسیله از ایستایی و مقاومت آن اطمینان لازم حاصل نمود . طراحی سایبان و سازه سبک می تواند در دو مرحله انجام شود . مرحله اول مربوط به معماری ، فرم و ظاهر سایبان می شود که با استفاده از اتود های دستی و سپس با استفاده از نرم افزار های دو بعدی و سه بعدی سازی مدل گردد . این طرح ها و اتود ها نهایتا به وسیله موتور های رندر گیری ، به شکل نهایی خود تصویر می گردد و طراحی سایبان را به مثابه تصویری حقیقی نمایان می سازد .
در مرحله دوم طراحی سایبان و سازه سبک به وسیله نرم افزار های شبیه سازی سازه ای ، مدل و شبیه سازی شده و میزان بار های وارده ، وزن ، احتمالات لرزه ای و ... به نرم افزار داده شده و ایستایی و مقاومت طرح تحلیل می گردد و بدین طریق لزوم استفاده از انواع بادبند ها و یا الحاقات کششی و ... در سازه سبک بررسی می گردد .
در مرحله دوم از طراحی سایبان و سازه سبک از جمله موارد حائز اهمیت ، انتخاب متریال می باشد ، چرا که ویژگی های مقاومتی سایبان و سازه سبک از مصالح به کار رفته در آن حاصل می گردد . انتخاب مصالحی که نیاز هایی فضاری ، کششی ، برشی و همچنین در صورت لزوم نیاز هایی چون انعطاف پذیری و قابلیت خم شدن داشته باشد ، بسیار مهم می باشد . فولاد از جمله مصالحی است که می توان از آن به منظور سازه بدین منظور استفاده نمود و نیاز های سازه ای را بر آورده می سازد .
پنل های پلی یوپان نیز ، علاوه بر داشتن مقاومت های لازم ، دارای خاصیت انعطاف پذیری و فرم پذیری نیز هستند که باعث می شود از گزینه های مطلوب جهت پوشش سایبان به حساب آیند .
  • طرح سایبان
    طرح سایبان
  • طراحی سایبان
    طراحی سایبان
  • طراحی سازه سبک
    طراحی سازه سبک
  • طراحی سازه
    طراحی سازه
  • طراحی سایبان سبک
    طراحی سایبان سبک
  • سایبان سبک
    سایبان سبک
  • طراحی سایبان و سازه سبک
    طراحی سایبان و سازه سبک
اشتراک گذاری:
    

نظرات (0)

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
سایه سازان مدرن
دفتر تهران :
09123793120 - 02166494571
سایه سازان مدرن
دفتر مرکزی : کرج ، گلدشت ، هفتم غربی
09120533881  -  02632731795
سایه سازان مدرن
دفتر مشهد :
09151566037 -  05138838123

© 2019 سایه سازان مدرن کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است. طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت جهان وب

برو بالا
No Internet Connection