ساخت سایبان ماشین ارزان قیمت

ساخت سایبان ماشین ارزان قیمت از این نظر حائز اهمیت می باشد که

در تمام مسائل بعد اقتصادی اهمیت دارد. با افزایش میزان استفاده از خودرو شخصی ساخت فضایی برای نگهداری از آن هم مهم تر گشته است، با این وجود برای ساخت سایبان ماشین نیازی به پرداخت هزینه های زیادی نمی باشد، شما می توانید با کمترین بودجه نیز سایبان ماشین را تهیه کنید. سایبان ها سازه های مدرنی هستند که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. سایبان ماشین ارزان را می توان با توجه به محوطه مورد نظر طراحی کرد که این موضوع به زیبایی و دکوراسیون بهتر محوطه ما کمک خواهد کرد. ساخت سایبان ماشین ارزان در فضاهای تجاری، مسکونی، اداری و... امکان پذیر می باشد که در ادامه مقاله بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

ساخت سایبان ماشین ارزان چه مزایایی برای ما دارد؟

سایبان ماشین در نهایت یک سازه سبک بوده و هزینه کمتری نسبت به پارکینگ های ساخته شده با مصالح بنایی را نیاز دارد و می توانیم به راحتی در تمام سطح شهر ساخت سایبان را مطابق نیازمان می توانیم داشته باشیم، به طور مثال سایبان ایستگاه اتوبوس و تاکسی که در طول روز افراد زیادی مشغول استفاده از آن ها هستند.با ساخت سایبان ماشین ارزان که ویژگی های عمومی که در ساخت سایبان باید رعایت شود را دارا است می توانید استفاده بیشتری از آن داشته باشید. سایبان ماشین، خودرو را در برابر تابش آفتاب، باد، باران، افتادن اجسام و فضولات پرندگان (خاصیت اسیدی دارند)حفظ می کند.

سایبان ماشین چند ویژگی عمده دارد:

 
  • • اقتصادی بودن
  • • امکان نصب در تمامی مکان ها با هر نوع اقلیمی
  • • سرعت اجرای بالا
  • • مقاومت در برابر نیروی زلزله
به دلیل سبک بودن سازه سایبان ماشین، نیروی کمتری به آن وارد شده و می تواند خود را با نیروهای جانبی هماهنگ نماید همینطور مونتاژ و دمونتاژ سایبان ارزان راحت بوده و قابلیت این را دارند که سازه را جابه جا کرد و در فضای دیگری مجددا آن را احداث کنیم. شرکت سایه سازان مدرن مطابق با نیاز روز جامعه و متد روز، سایبان های مختلفی را طراحی و اجرا نموده است.

سایبان ماشین ارزان از چه اجزایی تشکیل شده است و روند طراحی آن به چه صورت می باشد؟

 
  • • فونداسیون سایبان

  • • سازه یا همان اسکلت سایبان

  • • پوشش سایبان

سایبان ماشین از سه بخشی که نام بردیم تشکیل شده است. بخش اول آخرین قسمت سازه فلزی است که نیرو را به زمین منتقل می کند. ابعاد فونداسیون را براساس میزان نیروی وارده و اسکلت بنا تعیین می شود. بخش دوم یعنی سازه از تیر و ستون شکل گرفته است. نیروهای وارده به سایبان از طریق ستون ها به فونداسیون و سپس زمین منتقل می شوند بنابراین در ساخت سایبان ارزان فونداسیون بسیار مهم می باشد و نیاز است طراحی و محاسبه آن بسیار دقت باشد یعنی هماهنگی کامل فونداسیون با آیین نامه و جدول اشتال بسیار ضروری می باشد. طراحی و ساخت سایبان ماشین ارزان باید زیر نظر متخصصان این امر صورت پذیرد تا به بهترین حالت خود اجرا شود. کاربران زیادی تصور می کنند که پس از تهیه سایبان ماشین ارزان خودشان می توانند آن را نصب کنند در صورتی که این تصور غلطی بوده و نصب سایبان هم نیاز به مجری متخصص خود دارد. اجرای دقیق جزئیات در حین ساخت سایبان و سازه سبک بسیار در کیفیت نهایی سازه‌ موثر می باشد. بخش سوم سایبان پوشش آن می باشد. نوع متریال مورد استفاده در این بخش باید طوری باشد که در عین زیبایی و کیفیت مقاومت کافی را هم داشته باشد چرا که پوشش علاوه بر ایجاد سایه باید امنیت خودرو را نیز تامین کند.
طرح سایبان ماشین ارزان ابتدا به صورت اتودی دستی مطابق با خواسته خریدار ترسیم می شود و پس از تایید طرح کلی به وسیله مهندسان متخصص در نرم افزارهای قوی که در این راستا وجود دارد داخل نرم افزار طراحی می شود. دلیل این کار محاسبه نیروهای وارده به سایبان و کشف نقاط ضعف سازه می باشد تا بتوان آنها را برطرف کرد. هر سایبان ارزان در طول عمر خود با تنش های زیادی روبه رو می شود اما میزان آن نباید بیشتر از حد مجاز که در آیین نامه به آن اشاره شده باشد. ساخت سایبان ارزان در ابعاد مختلف و با متریال های متنوعی قابل تولید می باشد که در بخش مصالح مورد استفاده در سایبان ماشین ارزان به آن خواهیم پرداخت.

انواع روش های ساخت سایبان ماشین ارزان قیمت چگونه می باشد؟

به طور کلی سایبان های ماشین به دو صورت شخصی و اداری ساخته می شود. سایبان های شخصی در منازل مسکونی که دارای محوطه می باشند به عنوان پارکینگ و یا با کاربری دیگری مانند آلاچیق ساخته می شود. سایبان ماشین اداری نیز همانطور که از اسم آن مشخص می باشد در فضاهایی با کاربری غیر خصوصی در هر زمینه ای اعم از تجاری، تفریحی و... مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش استفاده خودرو مشکل هر روزه جای پارک را نیز به همراه دارد که با ساخت سایبان ماشین ارزان در فضای اداری، این مشکل برای کارکنان حل خواهد شد.
سایبان های شخصی و اداری هر کدام به دو صورت یک طرفه و دو طرفه قابل اجرا می باشند. تفاوت سایبان یک طرفه و دو طرفه در نحوه قرارگیری پوشش و پایه می باشد. در ساخت سایبان ماشین ارزان قیمت دو طرفه پایه در وسط قرار می گیرد و از دو طرف پوشش سایبان را خواهیم داشت ولی در ساخت سایبان ماشین ارزان یک طرفه تنها یک سر پایه داریم و در اصطلاح به آنها سایبان ماشین یک سر گیر دار می گوییم. حذف پایه اضافه گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای کم جا می باشد. برای درک بهتر این توضیحات بهتر است به بخش محصولات رفته و تصاویر سایبان ها را بررسی کنید. در کاربری های خصوصی بیشتر از سایبان ماشین ارزان یک طرفه استفاده می شود چرا که معمولا فضای بسیار زیادی برای ساخت پارکینگ در اختیار نداریم اما ساخت سایبان ماشین در فضای اداری معمولا به صورت دوطرفه اجرا می شود تا تعداد فضای پارک خودروی بیشتری داشته باشیم.
با ساخت سایبان ماشین ارزان در کاربری های مسکونی علاوه بر داشتن فضای پارک خودرو، میتوان از آن به عنوان آلاچیق استفاده نمود که به استفاده بیشتر افراد از فضای باز کمک خواهد کرد. درصورتی که در منزل فضای پارک مسقف داشته باشیم و نیازی به سایبان پارکینگ نداشته باشیم می توانیم از سایبان ارزان در فضاهای دیگری مانند بالکن، ورودی حیاط، پنجره وآلاچیق که به آن اشاره کردیم استفاده کرد.

چطور می توانیم یک سایبان ارزان داشته باشیم؟

سایبان ماشین ارزان باید طوری باشد که با صرف کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را تهیه کنیم.
برای ارزان تمام شدن سایبان چند پارامتر داریم که می توانیم با رعایت آنها یک سایبان ارزان داشته باشیم. به طور کلی هزینه یک سایبان در سه بخش تهیه و تولید، نصب و اجرا و هزینه نگهداری پس از ساخت تقسیم می شود و هزینه نهایی به ما می گوید که سایبان ماشین ارزان محسوب می شود یا خیر؟! تهیه و تولید سایبان به مسئله متریال های مورد استفاده باز میگردد و هزینه نگهداری پس از ساخت آن یعنی نیاز به سرویس در مدت کوتاهی نداشته باشد و در صورت سرویس سایبان هزینه آن کم باشد.

از چه مصالحی در سایبان ماشین ارزان استفاده می کنیم؟

متریال مورد استفاده در سایبان بسیار اهمیت دارند چرا که مقاومت آن را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد. جهت صرف هزینه کمتر در ساخت سایبان ماشین ارزان همانطور که در بالا اشاره کردیم انتخاب مصالح بسیار اهمیت دارد بنابراین می توان از مصالحی با قیمت ارزان استفاده نمود به طور مثال ورق های گالوانیزه که نسبت به ورق های یو پی وی سی (UPVC) ارزان تر هستند. این نکته را باید یادآور شد که تغییر در سایبان ارزان را می توانیم در سازه و پوشش داشته باشیم و امکان تغییر ابعاد یا تعداد فونداسیون ها وجود ندارد.
سایبان ماشین ارزان قیمت باید تنوع زیادی داشته باشد تا در مناطق مختلف و با توجه به محل سایت مورد نظر دست طراح و کارفرما باز باشد. بخش تولید محتوای شرکت سایه سازان مدرن شماره تماس : 09123793120  
اشتراک گذاری:
    

نظرات (0)

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
سایه سازان مدرن
دفتر تهران :
09123793120 - 02166494571
سایه سازان مدرن
دفتر مرکزی : کرج ، گلدشت ، هفتم غربی
09120533881  -  02632731795
سایه سازان مدرن
دفتر مشهد :
09151566037 -  05138838123

© 2019 سایه سازان مدرن کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است. طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت جهان وب

برو بالا
No Internet Connection