سایبان ورزشگاه

سایبان ورزشگاه

اشتراک گذاری:
    

زیر مجموعه ها

سایبان پارکینگ شخصی سایبانی است که در حیاط منازل مسکونی جهت ایجاد سایه و جلوگیری از تابش شدید آفتاب بر روی خودرو و همچنین جلوگیری از هر گونه آسیب مانند بارش نزولات شدید جوی مانند تگرگ که باعث آسیب دیدن بدنه خودرو می گردد و یا سقوط اجسام در محل پارک خودرو ساخته می شود . با توجه به این موارد ، لازم است تا سایبان پارکینگ از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا بتواند امنیت را برای خودرو با ارمغان آورد .
استفاده از مصالحی که مقاومت کافی در برابر بار های عمودی و افقی مانند بار برف ، باران ، سقوط اشیاء ، باد و زلزله را داشته باشد برای ساخت سایبان پارکینگ از ضرورت ویژه ای برخوردار می باشد . همچنین این مصالح باید در برابر انقباض و انبساطات ناشی از تغییرات دما مقاومت داشته باشند .
برای ساخت سایبان پارکینگ شخصی می توان از سایبان های فلزی با پوشش پلی یوپان استفاده نمود ، چرا که این مصالح علاوه بر داشتن ویژگی های مورد نیاز ، احتیاج به تجهیزات کارگاهی نداشته و تهیه و نصب آن به نسبت انواع دیگر سایبان سریع و با کمترین میزان خاکبرداری در محل می باشد . و بخش عمده تهیه این سایبان ها در کارگاه های مخصوص صورت می پذیرد .
طراحی سایبان پارکینگ شخصی علاوه بر داشتن ظاهری مناسب و منطبق بودن با فضا ی اطراف و سلیقه افراد باید از نظر سازه ای نیز به نحوی باشد که در طول عمر سایبان دچار تحلیل ، شکستگی ، ترک ، خوردگی ، فروپاشی و ... نگردد . همچنین در صورت استفاده از فرم های خاص مانند سایبان های یکطرفه و طره ای باید محاسبات به صورت دقیق صورت پذیرد تا در شرایط سخت مانند زلزله نیز سایبان بر قرار باقی بماند .
سایبان شخصی می تواند کاملا مطابق با سلیقه اشخاص استفاده کننده و بر اساس سنخیت هر چه بیشتر فرم و رنگ سایبان با محیط اطراف باشد . برای طراحی و ساخت سایبان پارکینگ شخصی ابعاد نیز بسیار حائز اهمیت می باشند . برای به دست آوردن ابعاد مناسب سایبان ، باید تعداد خودرویی که بنا به خواست کارفرما قرار است در آن محیط قرار گیرد ، مشخص شود و سپس برای چنین خواسته ای ، سایبانی با ابعاد مشخص طراحی گردد .
 
سایه سازان مدرن
دفتر تهران :
09123793120 - 02166494571
سایه سازان مدرن
دفتر مرکزی : کرج ، گلدشت ، هفتم غربی
09120533881  -  02632731795
سایه سازان مدرن
دفتر مشهد :
09151566037 -  05138838123

© 2019 سایه سازان مدرن کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است. طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت جهان وب

برو بالا
No Internet Connection